• ZUS jedno konto


    ZUS wysyła listem poleconym informację o nowym numerze rachunku. Listy, które nie
    zostały do Państwa przesłane listem poleconym mogą być lub są rozsyłane przez oszustów.
    Prosimy bardzo uważać!

    Najważniejsze jest to, by Państwa nowy rachunek bankowy zawierał Państwa numer NIP
    (ostatnie 13 cyfr) wtedy jest pewność, że list przesłał ZUS. Zakład uruchomił rownież
    specjalną stronę https://www.eskladka.pl/, na ktorej można sprawdzić swoj indywidualny
    numer konta w ZUS. W razie wątpliwości warto również skontaktować się bezpośrednio
    z lokalnym oddziałem ubezpieczyciela, aby nie paść ofiarą oszustów

    Co do samych składek:
    - Zamiast trzech albo czterech przelewow miesięcznie, będzie wysyłany tylko jeden przelew
    łącznie na wszystkie ubezpieczenia.
    - Po zmianach najważniejszy stanie się termin wpłaty.
    - Od 1 stycznia 2018 r. składki opłacane będą zwykłym przelewem, takim, jakim np. za prąd.
    Jedyne informacje, jakie od 1 stycznia 2018 r. należy wpisać na przelewie, to kwota składki,
    nadawca i odbiorca płatności oraz Państwa indywidualny numer rachunku składkowego.
    - Każda wpłata zostanie podzielona proporcjonalnie na wszystkie ubezpieczenia i fundusze.
    - Pierwsze składki jakie zostaną opłacone w styczniu 2018 roku będą dotyczyły grudnia 2017
    roku.

    WAŻNE!
    Podzielona wpłata zostanie rozliczona na najstarsze zadłużenie na danym ubezpieczeniu
    albo funduszu.
    Dlatego, jeżeli posiadają Państwo zaległości składkowe w ZUS to zostaną one rozliczone
    w pierwszej kolejności co wiąże się z niedopłata składek za bieżący okres i ustaniem tytułu
    do dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego. W konsekwencji spowoduje to brak
    możliwości nabycia prawa do zasiłku wypłacanego w czasie zwolnienia lekarskiego, a także
    zasiłku macierzyńskiego czy opiekuńczego - kłopoty z ubezpieczeniem chorobowym zaczną
    się dopiero wtedy, gdy zadłużenie przekroczy 6,60 zł.

    Podsumowując:

    Jeśli do końca grudnia 2017 roku nie otrzymają Państwo informacji o indywidualnym
    numerze rachunku albo jeśli zostanie zgubiony list, koniecznie należy skontaktować się z
    ZUS.

    Numer rachunku otrzymają Państwo w każdej placówce ZUS lub w Centrum Obsługi
    Telefonicznej (nr tel.: 22 560 16 00).

    Jeśli nie będą Państwo znać swojego numeru rachunku, składki za grudzień nie zostaną
    opłacone w 2018 roku.

    Dotychczasowe rachunki do wpłat zostaną zamknięte 31 grudnia 2017 roku.
  • Referencje naszych klientów

    Referencje wystawione przez naszych klientów.

    Adres

    61-512 Poznań,
    ul. Pamiątkowa 2/35
    (GREEN POINT)
    +48 61 22 37 910

    Edyta Juszczyńska


    +48 519 64 22 68

    EMAIL

    kontakt@biuro-spectrum.pl

    Justyna Ptaszyńska


    +48 781 19 55 44